Pomoc

Zamówienia i płatność

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Możesz zapłacić za zamówienie wpłacając środki na rachunek wskazany w zamówieniu.
Wkrótce udostępnimy płatności szybkim przelewem online, kartą płatniczą oraz BLIK-iem, a za ich bezpieczeństwo odpowiadał będzie operator Przelewy24.

Czy mogę kupić przedmiot na firmę (na fakturę)?
Tak, wystawiamy faktury. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podasz dane swojej firmy. Ceny obiektów w sklepie są cenami brutto i nie zawierają podatku VAT (wystawiamy faktury bez VAT).

Czy mogę zarezerwować przedmiot?
Nie prowadzimy rezerwacji. Każdy przedmiot jest unikatowy i najczęściej dostępny tylko w jednym egzemplarzu — zakup oznacza rezerwację.

Wysyłka i odbiór

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy jak najszybciej, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych. W przypadku dużych gabarytów lub wyjątkowych sytuacji może to potrwać dłużej — maksymalnie do 14 dni roboczych. O wszelkich opóźnieniach poinformujemy Cię mailowo.

Czy moje zamówienie będzie bezpiecznie zapakowane?
Tak, każdy przedmiot starannie zabezpieczamy przed wysyłką. Dbamy też o środowisko, dlatego w miarę możliwości używamy materiałów z recyklingu.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Obecnie nie oferujemy odbioru osobistego.

Jak wygląda wysyłka mebli?
W przypadku mebli prosimy o kontakt przed zakupem, by ustalić koszt, termin i sposób dostawy. Tego typu przesyłki realizujemy indywidualnie, zazwyczaj przez firmę przewozową.

Czy wysyłacie za granicę?
Na ten moment nie oferujemy wysyłki zagranicznej przez sklep. Jeśli mieszkasz poza Polską, napisz do nas — postaramy się coś zaproponować.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?
Tak, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (prawo to nie przysługuje Klientom innym niż Konsument). Produkt musi być w stanie niezmienionym. Szczegóły znajdziesz w regulaminie sklepu.

Jak dokonać zwrotu?
Skontaktuj się z nami mailowo: latu@latu.pl, ustalimy wspólnie szczegóły. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po zaakceptowaniu zwrotu, przelewamy środki maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

O produktach vintage

Czy wszystkie przedmioty są używane?
Wszystkie produkty w sklepie to przedmioty pochodzące z drugiej ręki. Mogą nosić ślady czasu, które są częścią ich uroku i historii.

Czy przedmioty noszą ślady użytkowania?
Tak, mogą mieć drobne ślady czasu — zadrapania, patynę, przetarcia. Opisujemy stan produktów i pokazujemy na zdjęciach. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas.

Czy mogę prosić o więcej zdjęć lub informacji?
Oczywiście! Napisz do nas — z przyjemnością prześlemy dodatkowe zdjęcia lub odpowiemy na pytania.

Współpraca i usługi specjalne

Jestem projektantem wnętrz. Czy mogę złożyć zamówienie dla klienta?
Tak, oferujemy wsparcie i doradztwo przy większych lub specjalistycznych zamówieniach. Skontaktuj się z nami: latu@latu.pl.

Czy realizujecie zamówienia indywidualne?
Tak. Jeśli szukasz konkretnego obiektu, chętnie pomożemy. Znamy rynek i zrobimy wszystko, by znaleźć dla Ciebie coś wyjątkowego. Napisz do nas.

Czy można wypożyczyć przedmioty na sesję zdjęciową lub do filmu?
Tak, współpracujemy przy projektach kreatywnych, takich jak sesje, filmy, reklamy. Udzielamy krótkoterminowych wypożyczeń wybranych przedmiotów. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.

Karty podarunkowe

Czy mogę kupić kartę podarunkową do sklepu?

Na razie nie oferujemy kart podarunkowych w sklepie, ale jeśli chcesz podarować komuś wyjątkowy prezent — napisz do nas: latu@latu.pl. Chętnie przygotujemy coś indywidualnego i pomyślimy razem nad najlepszym rozwiązaniem.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.